SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 13/03/2019

L’Associació Vinícola Catalana premia la carta de vins del restaurant L’Ó de Món Sant Benet

Un bon dinar acompanyat d’un bon vi esdevé més que un àpat. És, tota una experiència sensorial. Al restaurant L’Ó (situat a Món Sant Benet) ho tenen clar i, per això, presenten als seus comensals una atractiva carta amb unes 300 referències diferents i amb la filosofia de prioritzar el producte de proximitat, representar cada zona vinícola i donar prioritat a varietats autòctones de cada zona i/o cellers o enòlegs representatius de cada denominació.

Una tasca minuciosa que ha estat valorada per l’Associació Vinícola Catalana que ha premiat al restaurant L’Ó amb el Premi Cartaví categoria A (menú de més de 40 euros) de la província de Barcelona.

El premi Cartaví, que s’entrega des del 2007, distingeix les millores cartes de vins dels restaurants catalans valorant-ne la defensa i promoció dels vins emprats en qualsevol de les onze denominacions d’origen catalanes. El guardó premia els restaurants catalans en 3 categories: la C amb menús fins a 20€, la B de 20€ a 40€ i la A de més de 40€ repartits pel territori. En l’edició d’enguany, el restaurant l’Ó era finalista, compartint categoria, amb el restaurant Can Jubany de Calldetenes.
A l’acte d’entrega dels premis, que va fer-se la passada setmana al Palau Reial de Pedralbes, es van distingir quinze restaurants i es va fer una menció especial al projecte de la Bullipèdia del Vi. L’acte va comptar amb la presència de la  Consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, el President de l’Associació Vinícola Catalana, Valentí Roqueta i la Presidenta de l’Associació Catalana de Sommeliers, Anna Vicens.

Per a més informació podeu contactar a:

Comunicació Fundació Catalunya La Pedrera
Telèfons: 93 214 25 39
689 386 777 (Isabel Palà)
625 365 560 (Alba Tosquella)
premsa@fcatalunyalapedrera.com / comunicacio@monstbenet.com