NOTÍCIES

18/09/2013

Neix Bojos per la Ciència

Bojos per la Ciència

La Fundació Catalunya-La Pedrera ofereix un nou programa de formació que es durà a terme en col·laboració amb alguns dels principals centres de recerca del país.

Bojos per la ciència s’adreça als estudiants de batxillerat que tinguin interès i mostrin aptituds en el camp de les ciències. Les sessions es duran a terme durant 18 dissabtes a partir del mes de gener de 2014 i es tractaran diferents temes científics actuals. El nou programa de formació gratuïta ofereix un total de 154 places a 6 centres de recerca del país.

A partir d’avui i fins al 17 d’octubre romandrà obert el període d’inscripció per poder participar en aquest nou programa. Els estudiants inscrits hauran de passar per un procés de selecció. Aquest programa formatiu ofereix l’oportunitat als estudiants d'aprofundir en la teoria i les tècniques científiques en el diferents camps de recerca proposats: química, bioquímica, biomedicina, noves tecnologies, arqueologia i economia.

Més informació i inscripcions del Programa Bojos per la Ciència