SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 25/02/2019

Un autobús connectarà cada dissabte Barcelona amb Món Sant Benet

Venir a Món Sant Benet, des de Barcelona, serà a partir d'ara més fàcil que mai. L'equipament, gestionat per la Fundació Catalunya La Pedrera, impulsa, a partir del dia 2 de març, una promoció especial que inclou transport d'anada i tornada, dues visites al monestir (La medieval i la modernista) i dinar a La Fonda, un dels restaurants del complex que ofereix cuina de qualitat i de proximitat. El transport cap a Món Sant Benet sortirà cada dissabte des de la parada de la Pedrera (Provença 261-265) i l’adquisició de la promoció inclourà:

• 9.30 h. Trobada a la parada d’autobús davant La Pedrera/Casa Milà: Provença 261-265 Barcelona. (Trobada 10 minuts abans de l’hora de sortida)
  • 11.00h. Arribada a Món Sant Benet. Visites guiades al monestir: visita medieval i visita modernista i dinar al restaurant La Fonda.
  • 16.30 h. Sortida des de Món Sant Benetr (
  • 18 h. Arribada a Barcelona (parada d’autobús davant la Pedrera: Provença 261-265, Barcelona.)

L’objectiu de la iniciativa és generar un major trànsit de turisme interior i apropar al públic barceloní la proposta de Món Sant Benet. Així, tots aquells que ho vulguin podran gaudir, amb la comoditat que implica no preocupar-se per horaris ni transport, de l’experiència màgica que ofereix Món Sant Benet a tan sols 1 hora de Barcelona.

Les dues visites: un recorregut per la història del monestir medieval i una retrospectiva a l’època en què va ser reconvertit en la casa d’estiueig de la família del pintor Ramon Casas, permetrà al visitant descobrir la riquesa cultural d’un espai únic i a tocar de casa. A banda del monestir, l’equipament, situat en un entorn natural privilegiat, compte amb una àmplia oferta gastronòmica (3 restaurants i 1 d’ells, L’Ó, amb estrella Michelin), i la presència de la Fundació Alícia, centre referent en investigació en cuina.

Per reservar l’activitat o obtenir-ne més informació cal dirigir-se a: www.monstbenet.cat.

El compromís de la Fundació Catalunya La Pedrera

Món Sant Benet, al Bages, un equipament gestionat per la Fundació Catalunya La Pedrera, és un espai cultural i un centre de coneixement de referència en el camp de l’alimentació.

La Fundació Catalunya La Pedrera treballa, entre altres objectius en la preservació del patrimoni natural i cultural del territori.

Per a més informació podeu contactar a:

Comunicació Fundació Catalunya La Pedrera

Telèfons: 93 214 25 39

689 386 777 (Isabel Palà)

625 365 560 (Alba Tosquella)

premsa@fcatalunyalapedrera.com / comunicacio@monstbenet.com