Biodiversitat

La Fundació ha col·laborat en diverses iniciatives:

• Seguiment de les poblacions de coral taronja (Astroides calycularis) en un tram de costa granadina amb l’Asociación Hombre y Territorio el 2008.
  • Redacció d’un document base per a la conservació del mular (Tursiops truncatus) a Galícia, per part de la Coordinadora para o Estudo dos Mamíferos Mariños, el 2008.
  • Diferents projectes d’educació ambiental de CIRCE (Conservación, Información y Estudio sobre Cetáceos), els anys 2009 i 2011 amb l’objectiu de sensibilitzar la població sobre la conservació dels cetacis del mar d’Alborán.
  • Redacció d’un informe exhaustiu sobre totes les espècies marines amenaçades o en perill que viuen als mars europeus per tal de proposar-ne la protecció en la revisió de les directives europees per part de Fundación Oceana el 2010.