Espectacles a la façana de La Pedrera

Projectes d’innovació i creació audiovisual a la façana de La Pedrera - Casa Milà.

Els projectes que fan servir com escenari la façana de La Pedrera són intervencions artístiques que s’insereixen en el marc de les diverses activitats i esdeveniments que la Fundació programa amb motiu de diverses celebracions anuals. Són noves produccions artístiques encarregades i  coordinades des de la Fundació específicament per a l’ocasió i per a la Pedrera: espectacles multimèdia i en viu que posen èmfasi en els valors, la qualitat estètica i plàstica d’arts com la música o la dansa a través de diferents temes.

Dins la línia cultural d’impuls al talent, la creació i la innovació es compta habitualment amb un creador, un equip multidisciplinar i el suport de la tecnologia més avançada que trasllada artísticament conceptes i imatges a la façana de La Pedrera tot jugant amb la captivadora morfologia de l’edifici i l’especial plasticitat de les seves sorprenents formes.

Aquests espectacles esdevenen ocasions populars úniques per fer arribar de manera festiva, estètica i sensorial el missatge de la Fundació cada vegada a més persones.

Els Colors de la Terra (2017)

El 24 de setembre de 2017 es va celebrar a la façana de La Pedrera-Casa Milà l'espectacle de gran format "Els Colors de la Terra", en motiu de la celebració dels 10 anys de Món Sant Benet.

Moviments Granados (2016)

Amb motiu del centenari de la mort del compositor i pianista lleidatà, La Pedrera va sorprendre amb una innovadora experiència artística interactiva a través de la tecnologia que jugava també amb les textures plàstiques de l’arquitectura de Gaudí i un concert en viu.

La Pedrera. Emocions en moviment

Espectacle amb ballarins en viu i projeccions d’aquests a la façana de La Pedrera: un joc d’interacció entre la realitat i la ficció. Aquest espectacle es va concebre i produir amb motiu de la celebració del centenari de la construcció de La Pedrera.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 69