El Maria Canals porta cua

Tot continuant la línia de promocionar els joves intèrprets del nostre país, la Fundació dóna una primera oportunitat promocional a joves intèrprets d’escoles de música de Barcelona

Tot continuant la línia de promocionar els joves intèrprets del nostre país, que la Fundació va engegar fa quatre anys amb el cicle Residències Musicals a La Pedrera, aquesta cita anual dóna una primera oportunitat  promocional a joves intèrprets d’escoles de música, especialment a les ubicades més a prop de La Pedrera.

Edició 2018

Amb alumnes Conservatori Municipal de Barcelona, alumnes de l’Escola Superior de Música de Barcelona (ESMUC) i alumnes de l’Escola de Música de Barcelona (EMB). Concurs de vídeos "Tu hi toques".

Edició 2017

Amb Cristina Rabell, alumnes del Conservatori Municipal de Música de Barcelona, alumnes de l'Escola Lestonnac, alumnes de l’Escola Superior de Música de Barcelona (ESMUC) i alumnes de l’Escola de Música de Barcelona (EMB).

Edició 2016

Amb Cristina Rabell, alumnes del Conservatori Municipal de Música de Barcelona, Lídia Taracena, alumnes guanyadors del I concurs de piano de l’Escola Superior de Música de Barcelona (ESMUC)i alumnes de l’Escola de Música de Barcelona (EMB).

Edició 2015

Amb Mercè Hervada i M. Núria de Canals, els alumnes del Conservatori Municipal de Barcelona, Carles Sánchez Calonge, Víctor Braojos López, Guillem Gràcia, i Clàudia C. Valetta.

Edició 2014

Amb Anthony Angenot, Alumnes del Conservatori Municipal de Música de Barcelona i Max Villavecchia.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 69