Veus Pedrera Endins

Descobreix un apartament de Gaudí i emociona’t alhora amb un concert a capella del grup vocal DeuDeVeu!

Veus Pedrera Endins és una proposta de concert diferent, una unió harmònica de música vocal i arquitectura, un passeig vibrant que entrellaça sonoritats corals i un dels espais més desconeguts de La Pedrera.

Edició 2016

Quartet Mèlt -flamants guanyadors de l’Oh Happy Day de TV3- van interpretar a capella alguns dels seus èxits. Sota la direcció de Daniel Anglès, vam tenir el privilegi de tenir a la Magalí, l’Ariadna, l’Eloi i l’Oriol més a prop que mai per diferents espais de La Pedrera.

Edició 2015

Amarcord, un dels finalistes de la segona temporada del concurs Oh Happy Day de TV3, un cor modern, amb catorze cantants que fusiona al mateix nivell el cant, la dansa i la interpretació sota la direcció musical de Marc Sambola.

Edició 2014

DeuDeVeu, guanyadors del programa Oh Happy Day de TV3, un grup vocal de catorze actors-cantants que, sota la direcció musical de Gerard Ibáñez, van oferir un repertori ben variat: des de gospel, pop-rock i teatre musical a música tradicional catalana o clàssica.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69