Reconeixement de crèdits ECTS

Ets estudiant de la UPC? Vols participar en algun dels programes de voluntariat social que ofereix la Fundació? A canvi obtindràs reconeixement de crèdits (ECTS) i viuràs una experiència molt enriquidora. Participa-hi i desenvoluparàs la teva vessant més compromesa i solidària, millorant les teves habilitats interpersonals i capacitats comunicatives.

EN QUINS PROJECTES POTS PARTICIPAR COM A VOLUNTARI/ÀRIA?

Consulta el nostre apartat de voluntariat social per conèixer els nostres projectes i les tasques a fer en cadascú d’ells.

QUANTS CRÈDITS POTS ACONSEGUIR FENT VOLUNTARIAT?

D’1 a 6 crèdits (entre 30 i 180 hores)

QUIN PROCÉS HAS DE SEGUIR PER FER VOLUNTARIAT?

• Omple el formulari que trobaràs a aquest enllaç.
  • Contactarem amb tu per citar-te a una entrevista (a un dels espaisSocials que hagis indicat).
  • Durant l’entrevista t’explicarem en detall les funcions i horaris del voluntariat. Podràs fer les preguntes i consultes que consideris.
  • Si la proposta t’agrada pactarem, en funció de la teva disponibilitat, el/s dia/es i horari previst i signaràs el PLA DE TREBALL relatiu al conveni de col·laboració amb l’UPC.

Pots contactar amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 57

RECONEIXEMENT d'ECTS UPC

Consulta aquí la informació

A QUINS LLOCS POTS FER EL VOLUNTARIAT?

Als EspaiSocials de la Fundació Catalunya la Pedrera situats a: Barcelona ciutat (diverses ubicacions), Badalona, Castelldefels, Granollers, L’Hospitalet, Manresa, Reus, Sabadell, Santa Coloma de Gramenet, Tarragona, Terrassa, Vilanova i la Geltrú. Pots consultar els projectes que es fan a cada espaiSocial aquí

QUANTS DIES A LA SETMANA I EN QUIN HORARI POTS FER EL VOLUNTARIAT?

• Els nostres projectes es realitzen de dilluns a divendres.
  • Es pot participar a partir d’un dia a la setmana.
  • Programa PAE: horari extraescolar, generalment de 17h a 19h.
  • Projecte DINA EN COMPANYIA: De 12:30h a 15h aproximadament.
  • Programa REMS: generalment al matí, de 10h a 13h i en alguns espais també a la tarda.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 57