i més música...

Paral·lelament als grans programes musicals que té la Fundació, es duen a terme d'altres concerts i activitats al voltant del món de la música.

La música és un dels camps en què la Fundació destaca especialment. A part dels grans programes musicals, al llarg de l'any es programen d'altres concerts destacables com les actuacions musicals en vetlles de Nadal, amb propostes musicals de diferents tipus, per a tots els públics i totes les edats.

Altres programes al voltant de la música són els Barcelona Piano Academy, els Pianos al carrer amb el Concurs Maria Canals o d'altres concerts que es duen a terme en funció de la programació.

Concerts Barcelona Piano Academy

Edició 2016, amb Albert Attenelle, Hortense Cartier-Bresson i Daria Piltyay.

Edició 2015, amb Albert Attenelle, Josep Colom i Carmen Montero.

Edició 2014, amb Albert Attenelle, Pierre Réach i Mariacristina Buono.

Edició 2013, amb Albert Attenelle, Guigla Katsarava i Alejandro Algarra.

Acte d’apadrinament d'un nou piano de l'ESMUC.

L’Escola Superior de Música de Catalunya (Esmuc), amb la finalitat de captar fons per a l’adquisició de nous instruments, organitza -amb la col·laboració de Fundació Catalunya La Pedrera- uns actes d’apadrinament amb la participació de músics, graduats de Piano i Piano jazz, i altres personalitats vinculades a l’Esmuc.

Edició 2017, amb Néstor Giménez i Bernat Català.

Edició 2016, amb Xavi Torres i Mireia Vendrell.

Edició 2015, amb Adrian Blanco i Marco Mezquida.

Música pel Tricentenari

Edició 2014

- "Concert inclusiu. Música antiga", a càrrec del Trio L'Albera, amb una activitat tàctil per conèixer els instruments de la mà dels intèrprets.
- "Música per la Pau a La Pedrera", a càrrec de l’orquestra Camerata 432 amb obres de Pau Casals, Eduard Toldrà i una estrena de Jordi Cervelló.

LIFE Victoria

Edició 2013, amb la soprano Ofelia Sala i Helmuth Deutsch al piano.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69