Activitats accessibles

La Fundació porta a terme una programació d’activitats sensorials integradores obertes a tothom però pensades especialment per a públic invident i també per a persones sordes signants i oralistes.

Tothom és benvingut a la Casa Milà. La Fundació Catalunya La Pedrera celebra la diversitat de capacitats i necessitats del públic visitant i ofereix una varietat de programes i serveis que garanteixen que La Pedrera sigui accessible.

La Fundació Catalunya La Pedrera té com a finalitat garantir l’accés als continguts culturals en igualtat de condicions. Per aquesta raó, La Pedrera també ofereix una sèrie de recursos sensorials que tenen com a objectiu facilitar la comprensió dels continguts expositius i integrar públics.

A través del programa «La Pedrera Accessible», s’han anat introduint recursos sensorials en l’àmbit de l’espai museístic i en els continguts de la programació d’activitats culturals. Com ara la interpretació en Llengua de signes catalana(LSC) i la subtitulació en directe (SPS) en diferents actes, o les audiodescripcions d’espectacles pel públic cec o amb baixa visió.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69

Consulta activitats accessibles a La Pedrera