Exposicions itinerants

Les exposicions itinerants volen acostar les produccions de la nostra Fundació, algunes de les quals s’han presentat prèviament a La Pedrera, a d’altres sales d’exposicions, per tal de posar-les a l’abast d’un públic ben ampli.

La fotografia és un dels eixos de la programació de la sala d’exposicions de La Pedrera. Les exposicions produïdes per la Fundació es concebem amb l’opció d’esdevenir exposicions itinerants. Així, les exposicions «Colita, perquè sí!», «Leopoldo Pomés. Flashback» o «Toni Catany. Quan anar era tornar», entre d'altres, s'han pogut veure a altres centres culturals d'arreu, tant nacionals com internacionals, després de la seva presentació a Barcelona.

- «Colita, perquè sí!». Fundació Iluro, Mataró. Més informació >

- «Joan Ponç. Diàbolo». Museu d'art Modern de Ceret. Més informació >

- «Toni Catany. Cuando ir era volver». Museo de las Artes (MUSA), Universitat de Guadalajara, Mèxic. Més informació >

2017

- «Toni Catany. D’anar i tornar». Casal Solleric, Palma de Mallorca. Més informació >

2016

- «Toni Catany». Cuando ir era volver. Sala Canal Isabel II, Madrid. Més informació >

- «Colita, ¡Porque sí!¡». Centro Cultural Conde Duque, Madrid.

- «Leopoldo Pomés. Flashback». Sala Canal Isabel II, Madrid.

2014

- «Jordi Belver: Mirada i gest. 50 artistes». Museu de la Vida Rural, L’Espluga de Francolí.

2013

- «Perico Pastor: la Bíblia il·lustrada». Museu de la Vida Rural, L’Espluga de Francolí.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69