SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 15/07/2019

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta a l’octubre la primera exposició monogràfica de Bill Viola a Barcelona

‘Bill Viola. Miralls de l’invisible’ s’inaugurarà el 4 d’octubre a La Pedrera i es podrà visitar fins el 5 de gener de 2020

Bill Viola (Nova York, 1951), considerat un pioner en el desenvolupament del videoart, és un dels artistes més destacats a nivell internacional. La seva obra, que ha evolucionat en paral·lel a la tecnologia del vídeo, explora la condició humana abordant temes universals com el naixement, la mort, l’amor, el dolor o la redempció.

L’exposició ‘Bill Viola. Miralls de l’invisible’ a La Pedrera constitueix un recorregut per la trajectòria de l’artista, des d’obres significatives dels seus inicis, com Reflecting pool (1977-1979), fins a l’actualitat.

La Fundació Catalunya La Pedrera promou activitats culturals que fomenten les arts i el pensament i que busquen reflexionar per aconseguir una societat més justa. Promou el talent, la creació i l’educació i conserva el patrimoni natural i cultural.