SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 10/12/2019

La Pedrera celebra el Nadal amb Maria del Mar Bonet

L’artista mallorquina tanca la seva gira 50 anys d’escenaris a l’Auditori de La Pedrera el 27 de desembre a les 20 h

Dins dels actes de Nadal de La Pedrera, el divendres 20 actuarà la Barcelona Big Blues Band amb Myriam Swanson, un concert al més pur estil americà

El dilluns 30 les famílies també podran gaudir d’una tarda d’activitats nadalenques amb La Màgia del Nadal a La Pedrera

El Nadal arriba a La Pedrera i ho celebra programant diversos concerts i activitats per a tota la família. Un dels concerts més destacats és el de la Maria del Mar Bonet, que actuarà a La Pedrera el divendres 27 de desembre. L’artista mallorquina fa més de cinquanta anys que és als escenaris i ho celebrarà tancant la seva gira a l’Auditori de La Pedrera.

Aquest concert serà la cloenda de més de tres anys de gira i celebracions d’una de les grans veus de referència de la cançó popular.

La Mediterrània ha estat sempre el punt de referència a la seva vida artística i personal, considerant-la la seva font d’inspiració, de ben segur que el concert a La Pedrera també  emanarà tota aquesta essència. Maria del Mar Bonet al llarg d’aquests anys ha rebut reconeixements internacionals i ha publicat gairebé una quarantena d’àlbums.

El concert que oferirà després de Nadal a La Pedrera serà un final de festa molt especial i únic a Barcelona.

Altres activitats de Nadal a La Pedrera

El grup Barcelona Big Blues Band, format per tretze músics i sota la direcció del contrabaixista Ivan Kovacevic, serà l’encarregat de portar el Nadal a La Pedrera el divendres 20 de desembre a les 20 h aquest cop amb la veu de Myriam Swanson. Un concert amb temes típics de Nadal i d’altres més desconeguts i sorprenents, en el més pur estil americà, tot recordant a les grans orquestres de rock'n'roll i clàssics rhythm'blues, amb un únic objectiu: fer que el públic de La Pedrera gaudeixi amb tota la seva ànima de blues nadalenca!

La banda, enfocada a acompanyar als millors artistes del rhythm´n´blues a nivell nacional i internacional, ha aconseguit una sonoritat amb personalitat i ha actuat en diversos festivals de jazz i blues a Catalunya, des de sales com la Jamboree o el Palau de la música.

El grup està format per Ivan Kovacevic, contrabaix i direcció; Duska Miscevic, saxo; Ignasi Poch, saxo; Artem Zhuliev, saxo; Pol Prats, saxo; Núria Vitó, saxo; Víctor Vergés, trompeta; Jaume Torné, trompeta; Aram Montagud, trombó; Igor Kossenkov, trombó; Héctor Martín, guitarra; Federico Mazzanti, piano i Arnau Juliá, bateria.

El Nadal més familiar a La Pedrera

Un any més, La Màgia del Nadal envairà La Pedrera amb tota una tarda dedicada als més petits. El dilluns 30 de desembre de 16.30 h a 19 h les famílies podran gaudir d’espectacles de teatre, màgia, pallassos i tallers creatius de Nadal.

Enguany comptarem amb el teatre amb hologrames de la companyia Holoqué, la màgia teatralitzada de Toni Cors; l’espectacle de clown amb contes i cançons de La Bleda i el musical de La Pedrera “Un cau de mil secrets”. A més dels tallers creatius de Trivium amb Elisabet Ulibarri i dels serveis educatius de La Pedrera que es podran fer durant tota la tarda.

El taller familiar “El Nadal més animal” es farà en diversos dies des del 14 de desembre al 4 de gener. Amb aquest taller els més petits forjaran decoracions nadalenques en forma d’animals gaudinians, com els que hi ha als balcons de La Pedrera.

La Fundació Catalunya La Pedrera serveix a la societat construint un futur millor i més just. Per això, ofereix oportunitats a les persones; impulsa el talent, la creació i l'educació; fomenta hàbits d'alimentació saludables, i conserva i comparteix el patrimoni natural i cultural.

La Pedrera és la seu i el principal equipament que gestiona la Fundació Catalunya La Pedrera, una fundació privada i independent que destina tots els recursos generats per les seves activitats a projectes socials, mediambientals, educatius i culturals. Aquests projectes han beneficiat aquest darrer any més de 500 mil persones a tot Catalunya.