SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 02/11/2018

La Pedrera posa en escena el musical familiar “Un cau de mil secrets”

Dissabte 10 i diumenge 11 de novembre es pot tornar a veure el musical de La Pedrera, que arriba a la seva setena temporada amb més d’11.400 espectadors fins ara

L’espectacle, que es va crear el 2009 amb música de Joan Vives i lletra de Piti Español, té una durada de 50 minuts i està pensat per a nens de més de 6 anys

La Fundació Catalunya La Pedrera porta a escena aquest novembre “Un cau de mil secrets”, el singular espectacle musical que, a través de la tendresa i l’humor, vol donar una visió general de La Pedrera, de l’obra de Gaudí i de la Barcelona de la seva època. Aquest espectacle es programa durant el novembre en dues sessions per a les famílies el dissabte 10 a les 18h i el diumenge 11 de novembre a les 12h. En les sis edicions anteriors, han pogut gaudir del musical més d’11.400 espectadors.

L’espectacle “Un cau de mil secrets” ha estat creat i escrit per Joan Vives i Piti Español, amb música del mateix Joan Vives. Quatre actors i un músic interpreten els personatges de l’obra sota la direcció de Roger Julià i amb la producció artística i posada en escena de la companyia El Musical Més Petit.

“Un cau de mil secrets” té una durada de pràcticament una hora i està pensat per a un públic infantil a partir de 6 anys, o familiar; encara que per la seva qualitat musical i de llibret és recomanable per a qualsevol públic que sigui amant dels musicals. L’objectiu és transmetre al públic, a través de la música i la diversió, valors com el respecte a la diferència, madurar en responsabilitat o la conveniència de saber observar les coses per anar més enllà de les aparences.

La Fundació ha volgut crear un projecte familiar i educatiu. És en aquest sentit que s’ha elaborat un dossier educatiu en torn a aquest espectacle i s’han programat tot un seguit de funcions escolars que es faran el dilluns 12, el dimarts 13, el dijous 15 i el divendres 16 de novembre pel matí.