SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 06/09/2019

Món Sant Benet encara la tardor amb noves propostes per a tots els públics (NOTA EMBARGADA FINS EL 8/09)

Després de l’èxit de l’activitat d’estiu “L’Ànima Romàntica”, Món Sant Benet no afluixa el ritme i es prepara per a un nou trimestre ple d’activitats pensades per a tots els públics. Destaquen les dues noves visites “A la recerca de l’Homo Alimentarius”, que permet descobrir com treballa la Fundació Alícia, i el recorregut sensorial per l’entorn de Món Sant Benet, “Els Fruits de la terra”.

Així mateix l’equipament ja treballa en el programa d’activitats que donarà forma a la festa i mercat de tardor “Els Sabors de la terra” que se celebrarà els dies 2 i 3 de novembre. Sense deixar de banda les visites permanents al monestir, que ofereixen la possibilitat de descobrir el Monestir Medieval i el Modernista.

Nits d’estiu romàntiques a Món Sant Benet

L’activitat d’estiu “L’ànima Romàntica de Món Sant Benet”, que aquest cap de setmana ha posat el punt i final, ha tingut una molt bona acollida per part del públic. Aquest any era el primer que s’apostava per aquesta proposta poètica i multisensorial que ha permès al visitant redescobrir el monestir amb la mirada dels artistes romàntics.

Poètica, melodies en viu, clarobscurs, projeccions audiovisuals i un decorat d’excepció (el monestir) han estat els encarregats de transferir a la proposta l’atractivitat perfecte per seduir al públic. La proposta ha comptat amb la complicitat de joves  intèrprets formats a l’Escola Superior de Música de Catalunya, ESMUC i l'assessorament musical del pianista Lluís Grané.

Món Sant Benet, un equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera

A la Fundació Catalunya La Pedrera, que gestiona Món Sant Benet, ajudem les persones a construir un futur millor i més just.  Per això, oferim oportunitats als que més ho necessiten, fomentem el talent, la creació i l’educació, i conservem el patrimoni natural i cultural.

Per a més informació podeu contactar a:

Comunicació Fundació Catalunya La Pedrera

Telèfons: 93 214 25 39

689 386 777 (Isabel Palà)

625 365 560 (Alba Tosquella)

premsa@fcatalunyalapedrera.com / comunicacio@monstbenet.com