SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 09/10/2019

Món Sant Benet promociona els productes de temporada en els seus nous tallers familiars

Món Sant Benet renova la seva oferta de tallers familiars incorporant-ne 5 de nous i reformulant-ne els ja existents. Les noves propostes didàctiques tenen com a principal objectiu convidar als petits de casa a viure en família la seva primera experiència a la cuina i familiaritzar-los amb conceptes com el malbaratament i els productes de temporada.

La cuina al món, la ciència i l’aprofitament en els 3 nous tallers anuals

L’oferta de tallers permanents incorpora, com a novetats, els tallers “Què Cuina el Món”, “Setciències a la cuina” i “Bon Aprofit” que es programen en cap de setmana, al llarg de l’any.

A “Què cuina el món” es proposa un viatge gastronòmic pels diferents continents cuinant-ne receptes típiques per a tots els gustos. A “Setciències a la cuina” descobrirem que, als nostres fogons, un dia qualsevol, hi tenen lloc multitud de deliciosos fenòmens químics i, finalment, a “Bon Aprofit” aprendrem tècniques i recursos per treure profit de totes les sobres de menjar que queden a la nevera i no sabem què fer-ne.

Tallers estacionals per potenciar els productes de temporada

Moniato, carabassa i magrana són tres dels ingredients que es faran servir al nou taller “Tast de Tardor” per apropar als menuts la cuina d’aquesta estació. Així com, “Empatx d’estiu”, el nou taller estival convidarà als petits a descobrir receptes amb verdures, hortalisses i fruites pròpies de l’època amb més calor.

Aquestes dues propostes se sumen al programa de tallers estacionals que compte, des de fa ja algunes temporades, amb els “Dolços de Nadal” (S’ofereix el desembre i el gener), “Dolços del monestir”(s’ofereix a l’hivern), “Decorem amb Xocolata” (S’ofereix a la primavera), “De l’hort al Plat” (Primavera i estiu) i “Delícies d’Alícia” (Estiu).

La voluntat d’aquesta oferta és que ja des de petits es posi en valor la riquesa dels productes propis de cada estació de l’any i la importància que té en el marc d’uns bons hàbits alimentaris el consum de productes de temporada.

Els tallers educatius promoguts per l’equip de Serveis Culturals de Món Sant Benet (Fundació Catalunya La Pedrera) tenen com a objectiu acostar als més petits a la cuina promovent-ne la curiositat i la descoberta, així com aportar-los nou coneixement d’una manera interactiva i dinàmica. A més, les propostes de tallers promouen un espai de trobada entre l’infant i la família en un entorn immillorable.

Els tallers es realitzen cada dissabte i diumenge a les 12.00h. Es pot consultar la programació a la web: monstbenet.cat.

Món Sant Benet, un equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera, que gestiona Món Sant Benet, serveix a la societat construint un futur millor i més just. Per això, ofereix oportunitats a les persones; impulsa el talent, la creació i l’educació; fomenta hàbits d’alimentació saludables, i conserva i comparteix el patrimoni natural i cultural.

Per a més informació podeu contactar a:

Comunicació Fundació Catalunya La Pedrera

Telèfons: 93 214 25 39

689 386 777 (Isabel Palà)

625 365 560 (Alba Tosquella)

premsa@fcatalunyalapedrera.com / comunicacio@monstbenet.com