28/11/2018

La Fundació Topromi dissenya la campanya ‘Tarragona, un Nadal per compartir’

La Fundació Topromi, que forma part de la Fundació Catalunya La Pedrera, ha dissenyat la campanya de l’Ajuntament de Tarragona per a felicitar les Festes: ‘Tarragona, un Nadal per compartir’.

La campanya s’ha presentat als mitjans de comunicació, al pati Jaume I del consistori, i ha participat la Regidora de Comerç, Elvira Ferrando, i representants de les associacions de comerç de Tarragona.

Durant la presentació s’ha valorat molt especialment el valor social del disseny realitzat en els tallers de la Fundació Topromi amb la participació de la cooperativa El Far.

Quatre usuaris i usuàries del Centre Ocupacional de Topromi, participants del taller de creativitat on s’ha fet el cartell i els grafismes de tota la campanya, han estat els portaveus de la Fundació, explicant amb pròpies paraules com s’ha generat i elaborat el cartell.

El nou disseny de Topromi recull amb diferents imatges la diversitat al voltant de la celebració del Nadal.

En els dibuixos, realitzats pels nois i noies amb discapacitat intel·lectual que atén l’entitat, es veuen rostres diferents, posats en una rotllana i envoltats d’elements nadalencs, que volen reflectir la diversitat de la nostra societat i alhora convidar a compartir-la durant el Nadal.

La campanya es podrà veure àmpliament a tota la ciutat amb presència a: mupis, autobusos, tanques publicitàries, així com la pàgina web i les xarxes socials de l’Ajuntament, i també es fa servir com a la felicitació nadalenca del consistori tarragoní.

La Fundació Topromi, ubicada a la Canonja (Tarragonès), treballa des de fa 35 anys en la integració social i laboral de persones adultes amb discapacitat intel·lectual per ajudar-los a tenir un futur millor.

Atén al voltant de 90 persones de les quals 17 estan inscrites al Centre especial de treball on es desenvolupa una activitat empresarial en el sector del disseny i les arts gràfiques.

Des de 2017, ha incorporat una línia de negoci en l’àmbit de l’alimentació, amb l’envasat de fruita seca ecològica que comercialitza a través de la Cooperativa social MANS.

Més informació #NadalxCompartir