02/10/2018

Música i dansa irlandeses a La Pedrera

concert-celta-pedrera

Dins la programació de tardor la Fundació Catalunya La Pedrera proposa dues activitats accessibles per a tothom, on la música i el patrimoni es posen també a l’abast de les persones amb diversitat sensorial.

Enguany es realitza un concert celta, amb música i dansa irlandeses, de la mà del grup Drónán i de la companyia de ball Nuala Irish Dancers el divendres 19 d'octubre a les 19.30h. Al final de l'actuació es farà una descoberta tàctil dels diferents instruments i es podrà conversar amb els músics sobre la música i la dansa tradicional irlandesa.

Els dies 27 i 28 d'octubre està programat un taller sensorial de nova creació que permet fer un recorregut tàctil pel mobiliari de Gaudí per descobrir les característiques tècniques i estètiques dels mobles gaudinians.

Més informació sobre el concert aquí

Més informació sobre el taller aquí