16/12/2015

Premien la Fundació pel compromís amb el patrimoni natural i l’educació mediambiental

L’Àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació Catalunya – La Pedrera ha estat guardonada per FEDAN amb el premi Segle XXI pel seu compromís amb la protecció de patrimoni cultural i paisatge mitjançant la gestió sostenible d’espais d’interès, el suport a projectes de conservació de la natura i l’educació mediambiental.

El premi Segle XXI és un reconeixement que la FEDAN fa bianualment a les administracions i institucions que més han destacat per la seva actuació a favors dels animals, la natura i el medi ambient. Actualment FEDAN són un referent dins el món animalista i ecologista.

Territori i Medi Ambient disposen i gestionen 24 espais naturals en tres equipaments, MónNatura Pirineus, MónNatura Delta i la Muntanya d’Alinyà, on es duen a terme diverses activitats i tallers per a que les escoles i famílies puguin veure la tasca que desenvolupen. A part de la seva feina de protecció del patrimoni, l’àrea també treballa en la preservació de la biodiversitat, impulsant iniciatives per a recuperar i millorar la qualitat ambiental dels espais naturals i evitar així la desaparició d’hàbitats i espècies.