24/02/2016

La Fundació Topromi recull el diploma al mèrit cívic de la ciutat de Tarragona

Diploma al mèrit cívic de la ciutat de Tarragona

L’Ajuntament de Tarragona ha distingit la Fundació Topromi per la seva tasca en la integració de persones amb minusvalideses i problemes de salut mental al món laboral. L’alcalde del municipi, Josep Fèlix Ballesteros, va fer ahir al vespre l’entrega dels diplomes al mèrit cívic al saló de plens de l’Ajuntament de Tarragona.

La Fundació Topromi (Taller Ocupacional Promoció de Minusvàlids), creada l’any 1982, està integrada dins l’àrea d’Impuls Social de la Fundació Catalunya-La Pedrera i rep suport del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya.

La missió de la Fundació Topromi és contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual. Aquest programa ofereix ajuda a cinquanta-vuit persones en el servei de Teràpia ocupacional i a catorze en el Centre Especial del Treball. L’equip de gestió i suport està integrat per quinze professionals que cooperen en l’atenció i suport terapèutic als usuaris i a les seves famílies.

Més informació sobre la Fundació Topromi