24/09/2017

La Pedrera mostra a la seva façana els valors del territori i el paisatge en un espectacle visual de gran format

L'espectacle

La façana de La Pedrera ha estat avui la protagonista d’un espectacle multimèdia i en viu obert a tot el públic. El Passeig de Gràcia s’ha omplert de curiosos per veure “Els colors de la terra”, que ha posat èmfasi en els valors i la qualitat estètica del món de l’alimentació i la qualitat plàstica de l’agricultura, el producte, el territori i el paisatge.

Aquest espectacle de gran format a La Pedrera forma part dels actes de celebració dels 10 anys de Món Sant Benet, l'equipament que la Fundació Catalunya La Pedrera té a la Catalunya Central, i que culminaran el 30 de setembre amb una gran festa popular.

La creació, produïda per la Fundació Catalunya La Pedrera i dirigida per Lluís Danés, ha comptat amb música escrita per Xavi Lloses exclusivament per aquest espectacle, que ha estat interpretada per Bikimel, Miquel Gil i el Cor Sant Esteve.

“Els colors de la terra” ha fet interactuar imatges fotogràfiques, mappings, cantants en directe, instal·lacions i llum amb l’arquitectura de Gaudí, posant en joc les formes de la façana, de manera que l’edifici ha estat un element més.

“Els colors de la terra” s’ha pogut veure en el marc de les Festes de la Mercè 2017, la gran festa de la ciutat de Barcelona.

El dissabte 30 de setembre Món Sant Benet culminarà els actes de celebració dels seus primers 10 anys amb una gran festa popular, gratuïta i pensada per tots els públics.

Durant tot el dia, a l'equipament es duran a terme un ampli ventall d'espectacles i activitats, visites i tallers per descobrir els diferents espais tot posant en relleu l'abast del projecte que s'hi desenvolupa així com la singularitat dels seus equipaments i del monestir mil·lenari, que va ser la residència del pintor Ramon Casas. També s'oferiran visites gratuïtes al monestir i tallers de ciència i alimentació, a càrrec de la Fundació Alícia.

La jornada tindrà com a traca final el millor jazz amb La Locomotora Negra.