16/02/2016

L’Escola Tàndem Miquel Bleach recull al Saló de Cent el Premi Ciutat de Barcelona

Premis Ciutat de Barcelona 2015

L’Escola Tàndem Miquel Bleach recull el Premi Ciutat de Barcelona en la categoria d’educació al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona on ahir va tenir l’acte d’entrega dels guardons. Aquest reconeixement respon a la transformació del projecte pedagògic a partir de la integració de les arts com a eix vertebrador de l’aprenentatge, que ha permès convertir la complexitat del centre en un factor d’innovació.

La cerimònia la va presidir l’alcaldessa, Ada Colau, i que va comptar amb l’assistència dels tinents d’alcaldia Gerardo Pisarello, Laia Ortiz i Jaume Asens; el conseller de Cultura, Santi Vila; i membres de la tota la Corporació Municipal. La gala ha estat presentada per Txe Arana i Bruno Sockolowitz.

L’Ajuntament de Barcelona ha distingit l’escola Miquel Bleach, del barri d’Hostafrancs, amb aquest reconeixement per premiar la transformació del projecte pedagògic a partir de la integració de les arts com a eix vertebrador de l’aprenentatge, que ha permès convertir la complexitat del centre en un factor d’innovació.

L’escola pertany al programa d’Escoles Tàndem de la Fundació Catalunya-La Pedrera des del curs 2013/2014 i està especialitzada en l’art i el patrimoni artístic amb el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC).

El programa d’Escoles Tàndem de la Fundació es basa en un projecte educatiu que gira a l’entorn d’una especialització en una matèria que vertebra el currículum de les escoles. L’especialització s’aconsegueix a través del partenariat de centres educatius amb institucions de referència, amb l’assessorament, seguiment i finançament de la Fundació i la col·laboració del departament d’Ensenyament.

Més informació sobre el projecte d'Escoles Tàndem

Més informació sobre els Premis Ciutat de Barcelona