22/03/2016

La Fundació rep el Premi de l’Aigua per la restauració de les llacunes costaneres de la Tancada i l’Alfacada i Món Natura Delta de l'Ebre

L’Associació Catalana d’Amics de l’Aigua ha atorgat el Premi de l’Aigua 2016 a la Fundació Catalunya-La Pedrera per la restauració de les llacunes costaneres de la Tancada i l’Alfacada i el centre Món Natura Delta de l'Ebre. El premi l’ha recollit Miquel Rafa, director de l’Àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació Catalunya-La Pedrera a la sala d’actes del Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya.

La Fundació ha restaurat aquestes llacunes costaneres amb l’objectiu de conservar el patrimoni natural de la zona per a les generacions futures. Volem que més persones coneguin i gaudeixin dels valors mediambientals del territori mitjançant diferents espais visitables i una proposta d’activitats lúdiques i didàctiques que permeten conèixer de prop el valor d’aquest territori.

L'Associació Catalana d'Amics de l'Aigua lliura cada any, amb motiu de les celebracions del Dia Mundial de l'Aigua, els Premis de l'Aigua, amb els que es pretén estimular, de forma no dinerària, totes aquelles iniciatives, actuacions o trajectòries que tinguin quelcom a veure amb la seva voluntat de millorar la relació de la població catalana amb l'aigua i el seu entorn natural.