Dades personals del pare/mare o representant legal del menor
El vostre fill/a va participar l’any passat al PAE?
Pagament mensual de la quota
El pagament mensual de la quota es realitzarà a través de domiciliació bancària.
Número de compte bancari:
Dades i informació del menor
Cal emplenar una taula per cada fill/a que inscrigueu al servei
Curs Batxillerat
Dades de contacte de l’estudiant que s’inscriu
Per establir i mantenir la comunicació amb l’equip educatiu.

Dades i informació del menor 2
Cal emplenar una taula per cada fill/a que inscrigueu al servei
Curs Batxillerat
Dades de contacte de l’estudiant que s’inscriu
Per establir i mantenir la comunicació amb l’equip educatiu.

Jo, com a representant legal del/s menor/s inscrit/s, MANIFESTO que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i el/s AUTORITZO a participar en el projecte Pilot PAE per a estudiants de Batxillerat del “Programa d’Acompanyament Educatiu”, durant els mesos d’abril a juny del 2021, que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera.
FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a responsable del tractament tractarà les teves dades i les del teu fill o filla amb la finalitat de gestionar la seva inscripció al Projecte d’Acompanyament Educatiu. Podreu accedir, rectificar i suprimir les vostres dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

S’informa que les dades seran tractades per encarregats de tractament ubicats en països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara d’una decisió d’adequació presa per la Comissió de la UE, de manera que no hi ha riscos en el tractament.