"El valor de la memòria" vol difondre la tasca social de la Fundació amb les persones amb la malaltia d’Alzheimer i altres demències

Què és Memoran7um?

És un conjunt de 7 reptes o activitats esportives preparades per membres de La Roca Solidari, on es barregen els valors de l'associació vallenca amb l'objectiu de donar a conèixer el Programa REMS de la Fundació Catalunya La Pedrera.

Hi ha diferents modalitats d’activitats per fer sol, en parella, en equip, en família, amb bicicleta, nedant, caminant, corrent i sobretot sense oblidar a la gent gran!

Com es pot participar?

• Cal fer inscripció prèvia aquí i, si voleu, realitzar un donatiu per ajudar a la Fundació Catalunya La Pedrera, i concretament al seu Programa REMS.
  • Un cop formalitzada la inscripció rebreu un número de dorsal "fictici" (cap dels reptes és oficial) per correu elèctronic, amb les instruccions i explicacions per assolir el vostre repte i del perquè us servirà aquest número de dorsal assignat.
  • Quan feu el repte escollit només cal que pugeu fotos a les xarxes socials etiquetant la Fundació Catalunya La Pedrera i La Roca Solidari i afegint els Hashtags #Memoran7um #elvalordelamemòria #RSolidariREMS.

Com es pot ajudar en la difusió del projecte?

Quins 7 reptes us proposem?