Tens entre 14 i 18 anys i busques un campus d'estiu on fer ciència, conèixer gent i passar-ho bé? A Science Academy ho trobaràs!

Què hi trobaràs?

La Fundació Catalunya La Pedrera, a través de Science Academy, estimula les vocacions científiques i la motivació per la recerca  per formar els millors científics i científiques del futur. Tria l'estada o campus que més t'encaixi per aquest estiu

Els programes Campus Sostenibilitat, Càmara i...acció!, Campus Ciència i Alimentació, Estades científiques i Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC) són els quatre projectes d’estiu dirigits a  joves d’entre 14 i 18 anys que volen canviar el món a través de la ciència i el lleure.

Sota el lema La ciència fa avançar el món i tu ets el seu futur arrenquen els esperats programes d’estiu per estimular les vocacions científiques entre els més joves i promoure el coneixement en diversos àmbits de la ciència, sempre acompanyant-ho de valors, competències personals i compromís vers la societat i el bé comú.