FAQ Bojos per la ciència

Preguntes freqüents del programa Bojos per la Ciència.

• Bojos per la ciència és exclusiu per a estudiants de Batxillerat? Sí. I a cada curs t’indicaran si és per a alumnes de 1r o 2n de batxillerat o admet estudiants de qualsevol dels cursos de Batxillerat
  • Em puc presentar per lliure? No. Cada centre educatiu selecciona els estudiants que presenta a cadascun dels cursos. Per tant, primer parla amb el teu tutor. Tingues en compte que el  teu tutor i  un dels teus professors t’hauran de fer una carta de recomanació. Al web de cada curs trobaràs els passos a seguir per a formalitzar la teva sol.licitud.
  • Quants alumnes d’un mateix centre es poden inscriure? Cal validar-ho amb la informació que trobareu a la pàgina web específica de cada curs.
  • Quan es tanquen les inscripcions dels cursos? Es tanquen segons la data que s’indica al calendari que trobareu dins de cada curs.
  • Em puc apuntar a més d’un curs del Bojos per la ciència? Sí. En el cas que et presentis al 1r període d’inscripcions (Bojos per la salut i l’alimentació) i no siguis seleccionat et pots presentar al 2n període d’inscripcions (Bojos per la ciència: bioquímica, biomedicina, biotecnologia, química, economia, física, matemàtiques, natura, noves tecnologies).  Dins d’aquest 2n període et pots inscriure fins a dos cursos, tot i que si passes el procés de selecció de tots dos, finalment n’hauràs d’escollir un. No en pots fer dos alhora.
  • Si ja he format part d’algun altre programa de Bojos per la ciència durant el cus 2016-2017 mentre feia 1r de batxillerat, em puc presentar als cursos de Bojos per la ciència 2017 o curs 2017-2018 dirigit també a estudiants de 2n de batxillerat? Sí, és totalment compatible, sempre que no es tracti del mateix curs.
  • Si estic participant o he participat a altres cursos de la Fundació Catalunya-La Pedrera com el Joves i Ciència o al BIYSC, em puc presentar al procés de selecció del Bojos per la ciència? Sí, és totalment compatible sempre i quan compleixis el requisits d’accés.
  • Quin cost té? Cada estudiant seleccionat farà l’aportació que s’indica dins de cada curs en concepte d'inscripció. Quant a les despeses de l’acció formativa en sí: corren a càrrec de la Fundació Catalunya-La Pedrera. Quant a les despeses de desplaçament i dietes: van a càrrec de l’alumne.
  • I si tinc una consulta sobre el contingut del curs? Podràs trovar la información de contacte dins de cada curs.

< Torna a Bojos per la Ciència

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 49