Qui és el teu heroi o heroïna de Sant Jordi?

terrat Sant Jordi

Regalem 1 invitació doble per a visitar La Pedrera amb el teu heroi o heroïna per Sant Jordi!

Per participar:

1️⃣ Follow  @lapedrera_fundacio i @lapedrera_barcelona.
2️⃣ Fer ️ al post.
3️⃣ Mencionar en un comentari a 1 persona que sigui el teu heroi o heroïna (imprescindible etiquetar els seus perfils a Instagram) amb la que volem que puguis celebrar la diada de Sant Jordi
*Podeu participar totes les vegades que vulgueu. Quants més comentaris, més possibilitats de guanyar! El sorteig estarà̀ actiu fins al 26/04/21 (10h).

BASES DEL CONCURS

Organitza

La Fundació Catalunya La Pedrera, amb domicili al Passeig de Gràcia, 92, de Barcelona organitza i executa el concurs

Com funciona?

Completi la seva Participació seguint els passos corresponents al post de participació (link al post) i entrarà a formar part d’un sorteig en el qual se seleccionarà 1 guanyador a l’atzar, que rebrà 2 invitacions per a visitar La Pedrera https://www.lapedrera.com/ca/visites/la-pedrera-essencial amb validesa fins al 31 de desembre de 2021.

Terminis i condicions generals del concurs

Termini

El concurs comença a les 10h del 22 d’abril de 2021 (la “Data d’inici”).

El concurs finalitza a les 10h del 26 d’abril de 2021 (la “Data de finalització”).

El sorteig es realitzarà a les 11h del 26 d’abril de 2021 (la “Data sorteig”). El guanyador l’anunciarem a Instagram Stories el dia 26 d’abril de 2021.

Participants

Podran presentar-se a aquest concurs tots els fans que vulguin participar, sempre que la participació s'ajusti a les regles que es descriuen en aquestes bases. La participació serà a l'aplicació d’Instagram a través d'un perfil real d’Instagram.

El guanyador serà seleccionat a l’atzar per un sorteig a realitzar-se amb totes les participacions correctes.

Premi

2 invitacions per a visitar La Pedrera, que rebrà el guanyador del sorteig efectuat el 26 d’abril de 2021 entre els participants del concurs. El Paquet del premi no és negociable, transferible ni reemborsable. En cas de circumstàncies imprevistes, l’organitzador es reserva el dret de reemplaçar el Paquet del premi per un alternatiu d’igual valor.

A tenir en compte:

No s’acceptaran Participacions múltiples.

Totes les Participacions que l’organitzador consideri inapropiades o ofensives quedaran desqualificades i seran despublicades.

Es notificarà al guanyador utilitzant la informació de contacte enviada al moment de pujar la seva Participació. Se li pot demanar al guanyador que presenti identificació.

Aquell guanyador amb el qual no sigui possible comunicar-se o que no torni a comunicar-se dins de les 24 hores d’haver sigut notificat quedarà desqualificat.

D’aquesta manera perdrà el dret a la recepció del premi, no rebrà  cap compensació i se seleccionarà a un participant suplent com a guanyador alternatiu.

sant jordi creativitat