La Fundació Catalunya La Pedrera està oberta a col·laborar amb les entitats i institucions capdavanteres en els seus àmbits d’actuació amb l’objectiu d’aconseguir un millor desenvolupament dels nostres projectes.

Podeu descobrir les possibilitats de col·laboració navegant per les pàgines concretes de cadascun dels nostres projectes.

*camps obligatoris

FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

S’informa que les dades seran tractades per encarregats de tractament ubicats en països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara d’una decisió d’adequació presa per la Comissió de la UE, de manera que no hi ha riscos en el tractament.