La societat, el món, necessiten rehumanitzar-se. Tornar a creure en les persones com a motor de millora de les persones. I aquesta és la visió i raó d'ésser de la Fundació Catalunya La Pedrera: apostar per les persones com a base del canvi. Són elles i només elles les qui tenen la força i la capacitat de transformar les coses i fer-les millors.

La missió de la Fundació Catalunya La Pedrera es pot resumir en dues paraules: persones i oportunitats. La Fundació posa el focus en les persones per generar oportunitats d'acció que transformin positivament la societat. Apostar i acompanyar persones valuoses, persones que s'apassionen per millorar, que combinen coneixement i vocació, i que, bàsicament, volen ajudar tothom que busca una oportunitat... en definitiva, fer un món més humà.

Posant les persones en el centre de les actuacions, i mirant els reptes de futur que cal afrontar en els propers anys, treballem en diferents àmbits:

• Acompanyant l’envelliment, per fer-lo tan digne com sigui possible
  • Generant ocupació per a persones en situacions vulnerables
  • Fomentant la sostenibilitat, perquè ens preocupa el món que volem deixar als joves
  • Desenvolupant projectes d’alimentació per millorar la salut
  • Promovent exposicions artístiques de màxima qualitat que incitin a la reflexió i al pensament crític
  • Incentivant les vocacions amb talent en els àmbits de la ciència o la cultura