Jornades i activitats patrimonials

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza jornades i activitats por posar en valor el ric patrimoni que gestiona.

III Congrés Internacional coupDefouet

La Pedrera ha acollit aquest 2018 el III Congrés Internaconal coupDefouet. La Ruta Europea del Modernisme aplega governs locals i altres institucions en la voluntat de protegir, promoure i difondre el patrimoni modernista. Si bé es tracta bàsicament d'un patrimoni tangible –elements físics d'un interès i una bellesa artística i arquitectònica destacats–, té també un aspecte intangible, en la mesura que encarna i ajuda a explicar i a entendre la història recent i la idiosincràsia de les nostres comunitats.

Més informació >

Jornades Europees del Patrimoni a Catalunya

Dins del marc de les Jornades Europees de Patrimoni que va organitza el Consell d’Europa i coordina la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l’Associació Catalana de Municipis, la Federació de Municipis de Catalunya i l’Institut Ramon Muntaner, es va realitzar una activitat per conèixer les portes de La Pedrera. Una activitat on vam descobrir les tipologies de les portes de l'edifici, el què tenen de singular, així com el projecte La Pedrera Inèdita que posa en valor aspectes desconeguts de l'edifici.

Congrés Internacional de Cases Icòniques 2014

EL Congrés Internacional de Cases Icòniques va ser una oportunitat per establir un debat d’alt nivell sobre les necessitats culturals, tècniques i burocràtiques per al manteniment del patrimoni arquitectònic al segle XXI. Un dels nostres objectius és compartir bones pràctiques i solucions per a les dificultats específiques amb què topen tots aquells implicats en la gestió d’una casa-museu del segle XX.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69