SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet , 03/07/2019

Un recorregut sensorial pel monestir amb música en directe, nova proposta a les nits d’estiu de Món Sant Benet

Una experiència musical al monestir a les nits d’estiu per descobrir l’ànima romàntica de Món Sant Benet. Aquesta és la nova proposta que planteja Món Sant Benet durant els mesos d’estiu: del 12 de juliol i fins al 7 de setembre a les 22,00 h. Una proposta suggestiva i poètica que sorprendrà i permetrà redescobrir el monestir amb una nova mirada.

Es tracta d’una proposta multisensorial que, amb la música clàssica i la cultura com a eixos vertebradors, proposa un recorregut per les diferents estances del monestir: el claustre, el celler, la sala del piano, la galeria Montserrat,... descobrint els principals artistes de l’època del romanticisme.

Un trio de corda (violoncel, violí i viola) en directe interpretarà composicions dels romàntics alemanys en una entorn màgic. Així, sonarà Schubert, Schumann, Beethoven..., reviscuts per joves intèrprets formats a l’ESMUC. La complicitat de joves talents és un dels punts forts de la proposta que compte amb l’assessorament musical del pianista Lluís Grané, ex participant del programa Residències Musicals de la Fundació Catalunya La Pedrera i amb una àmplia trajectòria professional en el món de la música. De fet, es diu d’ell que es troba entre les promeses del panorama pianístic actual.

A ‘L’ànima romàntica de Món Sant Benet’, el monestir, que fou residència d’estiu del pintor Ramon Casas, s’omplirà de llum i misteri, de projeccions audiovisuals, imatges artístiques i cites poètiques, en un muntatge suggestiu, que ens transportarà a l’ànima romàntica del monestir. Un recorregut pel romanticisme musical i artístic.

I, per arrodonir la vetllada, la proposta planteja la possibilitat de contractar el pack amb l’activitat i un àpat i estada a l’Hotel Món****s.

Acte: Tast de la nova experiència sensorial: l’Ànima romàntica de Món Sant Benet

Dia: Dimarts, 9 de juliol

Hora: 11,30 h

Lloc: Monestir de Món Sant Benet

Participació:

• Sr. Eudald Tomasa, Director de Serveis Personals TFCLP i un dels promotors de la proposta
  • Sra. Marga Viza, Directora de l'Àrea de Cultura de la Fundació Catalunya La Pedrera

Món Sant Benet, un equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera
A la Fundació Catalunya La Pedrera ajudem les persones a construir un futur millor i més just. Per això, oferim oportunitats als que més ho necessiten, fomentem el
talent, la creació i l’educació, i conservem el patrimoni natural i cultural.

Per a més informació podeu contactar a:

Comunicació Fundació Catalunya La Pedrera

Telèfons: 93 214 25 39

689 386 777 (Isabel Palà)

625 365 560 (Alba Tosquella)

premsa@fcatalunyalapedrera.com / comunicacio@monstbenet.com