Creiem en la capacitat transformadora de l’art i en el paper de la cultura com a factor de cohesió social

Propera exposició

William Klein (Nova York, 1928) és un dels referents de la fotografia contemporània. A finals dels anys cinquanta va revolucionar la història de la fotografia i va posar les bases duna estètica moderna que segueix sent actual. Pioner de la fotografia de carrer, Klein va utilitzar la càmera sense sotmetres a cap norma, amb la qual cosa va contribuir a desmuntar les convencions, els usos i les maneres establertes fins aleshores en la fotografia.

Lexposició presenta més de dues-centes obres i documents que despleguen totes les facetes creatives daquest artista nord-americà tant la fotogràfica, com la pictòrica, la gràfica i la cinematogràfica, i vol reafirmar lobra visionària de William Klein com una de les més destacades del segle xx i alhora posar en relleu la seva visió clara i ferotge de la societat moderna.

Informació pràctica

Entrada general: 5€

Entrada reduïda: 3€

Majors de 65 anys, estudiants i persones amb discapacitat (igual o superior al 33%)

Entrada gratuïta

Menors de 12 anys, membres d’associacions professionals (ACCA, AICA, AECA, AMC, ICOM, ICOMOS), persones amb discapacitat (igual o superior al 65%) i acompanyants acreditats.

· Horari especial

Tancat el 25 de desembre

1 de gener: horari especial d’11 a 20 h

· Visites comentades per al públic general

Dissabte a les 18 h i diumenge a les 12 h (inclosa en el preu de l’entrada)

No cal inscripció prèvia. Formació del grup per ordre d’assistència i fins a completar aforament (20 persones)

· Visites en grup (més de 10 persones), només amb reserva

A través del correu electrònic cultura@fcatalunyalapedrera.com o al telèfon 93 214 25 80.

Cal reservar amb una setmana d’antelació.

· Visites comentades per a grups escolars

De dilluns a divendres

Preu: 4 € per alumne

Entrada gratuïta per als professors (grup màxim: 25 alumnes i 2 professors)

Inscripció prèvia: cultura@fcatalunyalapedrera.com o al telèfon 93 214 25 80

Cal reservar amb una setmana d’antelació.

· Aquesta exposició disposa de recursos i serveis d’accessibilitat

· Visites accessibles

Visites accessibles per a grups de persones sordes signants amb servei d’interpretació de llengua de signes catalana.

Obligatòria reserva prèvia amb una setmana d'antelació a: accessibilitat@fcatalunyalapedrera.com

Preu: 4 € per persona