Hi vas ser, ho vas viure... ara connecta't i participa

Què és Fellows La Pedrera Ciència?

El Programa Fellows La Pedrera Ciència neix de la necessitat de posar en xarxa a les diferents generacions de participants dels programes de ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera, entre els quals: Joves i Ciència, Bojos per la ciència, Campus Natura, Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC), entre d’altres.

Un objectiu del programa és recollir les trajectòries acadèmiques i professionals dels fellows per poder analitzar l’impacte que han tingut els programes de foment de les vocacions científiques, creats per la Fundació. També es vol recuperar el contacte amb antics participants susceptibles de convertir-se en actius essencial en les activitats que s’estan duent a terme actualment dins els programes científics.

Al 2018 es va constituir una comissió fellows, formada per participants i col·laboradors de diferents generacions i programes. Mitjançant grups de treball es posen en xarxa diferents fellows amb trajectòries i experiències diverses, però sempre amb l’element comú d’haver participat en un programa de ciència de la Fundació. També s’ha iniciat l’organització d’activitats, com ara trobades, jornades, cursos de formació, conferències divulgatives, hackathons, entre d’altres.

Impacte

Persones