SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 28/05/2019

Torna el cicle més atractiu de l’estiu a Barcelona: La Pedrera JAZZ

La Pedrera Jazz reuneix el talent jove més destacat del moment.

15 propostes musicals per als cap de setmana d’estiu, amb una copa i espectaculars vistes de la ciutat.

El terrat de La Pedrera serà l’escenari més màgic de les nits d’estiu.

La Pedrera Jazz es presenta com el cicle essencial a l’estiu a Barcelona. L’edició 2019 proposa 15 projectes amb el talent jove més rellevant del jazz fet a Barcelona. El cartell és una combinació de les figures més representatives del panorama jazzístic actual per tal d’aconseguir una banda sonora en viu immillorable. El terrat de La Pedrera es converteix en l’escenari més excepcional de l’estiu on gaudir de la nit, les vistes a la ciutat i de la millor música en directe.

El millor jazz fet a casa nostra
Enguany la Fundació Catalunya La Pedrera presenta un cartell amb el talent jove més destacat del panorama jazzístic amb 30 sessions i 17 grups musicals. Bandes com Joan Codina Sextet, Supersax Project, Rita Payés, els duos formats per Marcel·li Bayer amb Toni Saigi i Marco Mezquida amb Manel Fortià, el quartet de Magalí Datzira o Joan Mar Sauqué amb el seu quintet donaran la benvinguda a l’estiu, transformant el terrat de La Pedrera en un escenari emblemàtic i suggerent.

El cicle La Pedrera Jazz, organitzat per la Fundació Catalunya La Pedrera, és un esdeveniment consolidat a les nits d’estiu de la ciutat amb més de 7.000 visitants l’any 2018. Cada vespre de divendres i dissabte a partir del 7 de juny, La Pedrera obrirà les seves portes perquè el públic gaudeixi d’un concert i d’una experiència màgica.

En un entorn únic: La Pedrera  - Casa Milà
La Pedrera Jazz comença amb una visita lliure a l’àtic de la balena, a les golfes de la Casa Milà, seguida d’una copa al terrat, un indret emblemàtic i suggestiu que convida a viure l’arquitectura, la nit, la ciutat i la música jazz.
El terrat, un dels més singulars de la història de l’arquitectura amb les seves formes oníriques, farà de La Pedrera Jazz una experiència encara més inoblidable.

Programació:
La informació dels grups programats la trobeu detallada al dossier.
7 i 8 de juny: SuperSax Project
14 i 15 de juny: Drop Collective
21 i 22 de juny: Joan Codina Sextet
28 i 29 de juny: Gemma Abrié
5 i 6 de juliol: Alternatilla Jazz Band
12 i 13 de juliol: Eva Fernández Trio
19 i 20 de juliol: Jorge da Rocha Trio
26 i 27 de juliol: Rita Payés Quartet
2 i 3 d’agost: Nit Underpool
9 i 10 d’agost: Carlos Sarduy Trio
16 i 17 d’agost: Marco Mezquida & Manel Fortià
23 i 24 d’agost: Magalí Datzira
30 i 31 d’agost: Circuit Cabal Taller De Músics
6 i  7 de setembre: Miryam Latrece Quartet
13 i 14 de setembre: Joan Mar Sauqué

Els divendres i dissabtes, del 7 de juny al 14 de setembre de 2019.
De les  20.15h a les 22.15h.
Inici del concert a les 20.45h.
Preu: 36 € (inclou visita, concert i copa).
Venda anticipada: www.lapedrera.com i taquilles de la Pedrera.

Vídeo del cicle

La Fundació Catalunya La Pedrera serveix a la societat construint un  futur millor i més just. Per això, ofereix oportunitats a les persones; impulsa el talent, la creació i l'educació; fomenta hàbits d'alimentació saludables, i conserva i comparteix el patrimoni natural i cultural.
La Pedrera és la seu i el principal equipament que gestiona la Fundació Catalunya La Pedrera, una fundació privada i independent que destina tots els recursos generats per les seves activitats a projectes socials, mediambientals, educatius i culturals. Aquests projectes han beneficiat aquest darrer any més de 500 mil persones a tot Catalunya.

Més informació - Premsa Fundació Catalunya La Pedrera:
Tel. 93 214 25 39    premsa@fcatalunyalapedrera.com
Anna Bellorbí  Tel.  932 142 543 /  682 73 84 78