Aconsegueix una de les 20 paneres del sorteig

panera Dia Mundial Alzheimer Programa REMS

El Programa REMS està adreçat a persones grans en fases inicials de la malaltia d’Alzheimer i altres demències. L’objectiu és mantenir el màxim temps possible les seves capacitats, prioritzant el seu benestar emocional i la seva autonomia. I també la dels seus cuidadors.

Volem que les persones agafin consciència de la malaltia d’Alzheimer i que cada barri conegui la tasca que s’està duent a terme al Programa REMS, és per aquest motiu que hem preparat una panera amb productes de valor social per sortejar entre les veïnes i veïns! Les butlletes s'han repartit gratuïtament entre els comerços de cada barri on hi ha un EspaiSocial, entre l'1 i el 21 de setembre de 2021.

El número guanyador ha estat el 489

Mapa Espais Socials

Organitza

La Fundació Catalunya La Pedrera, amb domicili al Passeig de Gràcia, 92, de Barcelona organitza.

Com funciona?

1. Cada espaiSocial sortejarà una panera amb productes de valor social.
  2. Totes aquelles entitats i/o empreses del barri on estiguin situats els espaisSocials podran col·laborar repartint butlletes de la panera de forma gratuïta i amb la única finalitat de donar a conèixer el programa REMS.
  3. Les butlletes es repartiran entre l’1 i el 21 de setembre 2021.

El sorteig

Els números premiats seran aquells que coincideixin amb les tres darreres xifres del primer premi del sorteig de “Cupón Diario” de la ONCE del dia 21 de setembre.

Participants

El sorteig es realitzarà entre tots els participants que ostentin una butlleta de les repartides corresponent a l’espaiSocial en qüestió.

Premi

El premi consisteix en una panera amb productes de valor social.

Els premis podran i hauran de ser recollits pels guanyadors fins al 30 de setembre de 2021 a l’espaiSocial que li pertoqui indicat en la butlleta.

Serà el premiat el que hagi d’estar pendent de quin és el número premiat i si correspon amb el número de butlleta que posseeix.

Per a més informació es poden consultar les bases del sorteig

Guanyadors panera per 'cuinar la memòria'

EspaiSocial Badalona Llefià

EspaiSocial Reus

EspaiSocial Terrassa

EspaiSocial Barcelona-Verneda

Entitats col·laboradores

L’Olivera

L’Olivera és una cooperativa de treball i d’iniciativa social en el món rural i periurbà. Cultiven vinyes i oliveres i s’elabora vins i olis ecològics incorporant persones amb dificultats, especialment aquelles en situacions socials més desfavorides, en tot el procés.

Cooperativa MANS

La cooperativa MANS, impulsada per La Fundació Catalunya la Pedrera, treballa el camp en col·laboració amb la pagesia catalana per a produir, transformar i comercialitzar productes ecològics, amb l’objectiu de generar llocs de treball per a persones amb dificultats, especialment joves en risc d’exclusió i persones amb discapacitat intel·lectual o trastorn mental, i acompanyar-los en el procés d’integració social i laboral.

Associació Alba

L'Associació Alba és una entitat d'iniciativa social. Té com a objectiu oferir una atenció integral a totes aquelles persones amb qualsevol tipus de discapacitat, col·lectius de joves i infants, gent gran així com altres col·lectius en risc d'exclusió, partint de les seves necessitats i els seus interessos i els de les seves famílies, amb la finalitat d'aconseguir el seu màxim desenvolupament humà i la seva màxima inclusió dins la societat.

Ordi Natura

Ordi Natura és una empresa social creada per un grup de famílies amb l'objectiu de generar llocs de treball adaptats i de qualitat per a joves amb discapacitat intel·lectual. Elaboren llavors caramel·litzades amb diferents gustos per enriquir els plats i productes de xocolata ideals per als paladars més selectes. Tot fet amb molta dedicació i il·lusió.

Aromik infusions

Aromik infusions és una empresa artesanal situada al Ripollès. Realitzen tot el procés de producció de manera artesanal. Des del cultiu en ecològic dels camps, la recol·lecció, assecat i envasat dels productes. Cuiden cada moment del procés amb les seves mans, i cultiven en un entorn privilegiat, al bell mig de la natura, per a poder oferir una qualitat extraordinària, i acostar així, en cada glop, l’essència de la naturalesa.

Fundació Privada ILERSIS

La Fundació Privada ILERSIS és una entitat prestadora de serveis assistencials, d’habitatge i d’activitat laboral per a persones amb discapacitat intel·lectual o en risc d’exclusió social.

Ofereix serveis integrals per a totes les necessitats a través de múltiples activitats productives en el Centre Especial de Treball:  disseny i fabricació de caixes i productes de fusta; manipulats manuals de processos a la mida i necessitat puntual del client; projectes i manteniments de Jardineria, disseny i manteniment de mobiliari urbà, serveis de neteges, reciclatge: oli de cuina usat.

Mel Can Mallofré

Mel Can Mallofré és una explotació apícola mitjana professional amb seu a Sant Pau d’Ordal (Alt Penedès). Actualment tenen unes 750 caixes d’abelles que reparteixen amb assentaments apícoles en grups de 40 per diferents comarques catalanes, practicant una apicultura transhumant (Garraf, Penedès, Anoia, Bages, Moianès, Guilleries, Pirineu, terres de l’Ebre…). Cullen diferents tipus de mel (Romaní, Mil flors, Farigola, Bruc, Taronger, Castanyer, Alta Muntanya…). És una explotació mitjana on es cuida un procés natural, seguint el cicle natural de les abelles i sense alterar ni modificar la mel, obtenint així una bona qualitat.

Fundació Topromi

La Fundació Topromi, integrada a la Fundació Catalunya La Pedrera, és una entitat sense ànim de lucre, fundada l’any 1982. La missió de la Fundació és contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual. Atén al voltant de 80 persones de les quals 17 estan inscrites al Centre Especial de Treball.

El Servei de Teràpia Ocupacional té com a objectiu donar atenció diürna de tipus rehabilitador integral.  Per altra banda, el Centre Especial de Treball va ser creat amb l’objectiu de realitzar un treball productiu, dintre de les operacions del mercat ordinari, i amb la finalitat d’assegurar un lloc de treball remunerat a les persones amb discapacitat intel·lectual.