Quin és el camí cap a un món més sostenible?

Expliquem-ho amb un projecte audiovisual!

Què és Campus de ciència: Sostenibilitat, càmera i...acció?

El campus s’adreça a joves de 14 a 17 anys amb interès pel medi ambient i en conèixer les eines del món audiovisual i cinematogràfic.

Consisteix en una estada  10 dies que se celebrarà del 7 al 16 de juliol de 2023 a l'entorn únic de Món Sant Benet, on es compta amb instal·lacions i projectes innovadors i de referència en la recerca en alimentació i salutagroecologia, la conservació de la biodiversitat, les energies renovables i els usos de l’aigua.​

El programa compta amb sessions temàtiques guiades per professionals d'institucions de referència en els diversos continguts tractats, i amb un equip especialitzat en la creació de projectes cinematogràfics amb joves.

L'objectiu és donar a conèixer i sensibilitzar sobre els grans reptes globals, promovent l'aprenentatge científic, i fomentant la motivació i creativitat per ser part de les solucions.

El campus de ciència Sostenibilitat, càmera i...acció! compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología - Ministerio de Ciencia e  Innovación i forma part del Life Green, un projecte de la Fundació Catalunya La Pedrera recolzat per la Comissió Europea que té el propòsit de mobilitzar, apoderar i generar consciència entre la ciutadania i en especial els joves, vers els objectius del Pacte verd Europeu i els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

20 de març 2023
Inici d'inscripcions
Places limitades, adjudicades per ordre d’inscripció.
15 de juny 2023
Reunió informativa
A les 18:30 tindrà lloc la reunió informativa virtual amb els participants i els seus familiars.
7 de juliol - 16 de juliol 2023
Realització Campus