1. PRE-INSCRIPCIÓ - Cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació. Aquest formulari no confirma l'adjudicació de plaça, caldrà esperar la resposta de l'equip de reserves. S’ha d’emplenar un formulari per cada persona que es vulgui inscriure.

2. MAIL RESPOSTA – En els dies posteriors a la pre-inscripció, cada participant rebrà un correu electrònic informant-lo de l’acceptació o no de la seva sol·licitud i de com realitzar el pagament.

3. INSCRIPCIÓ – Un cop fet el pagament, cada participant rebrà un correu amb la confirmació de la inscripció. En les setmanes següents, es formalitzaran els documents específics de participació en el programa que cada participant rebrà via correu electrònic.

*NOTA: Actualment hem adoptat mesures preventives en relació a la Covid-19 per acollir els grups i fer del centre un espai segur per als nostres participants. En cas que les autoritat sanitàries indiquin canvis en les mesures de prevenció Covid-19 que afectin el Campus Sostenibilitat i Acció, aquestes seran immediatament incorporades al nostre pla de prevenció.

Dades del/de la participant
Autoritzo al meu fill/a a participar en el campus en les següents dates:
Ha participat en algun altre programa de la Fundació Catalunya La Pedrera?
FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a Responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar la inscripció i el desenvolupament de les nostres activitats. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra Política de Privacitat

T’informem que les dades seran tractades per encarregats de tractament ubicats en països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara d’una decisió d’adequació presa per la Comissió de la UE, de manera que no hi ha riscos en el tractament.