1. PRE-INSCRIPCIÓ - Cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació. Aquest formulari no confirma l'adjudicació de plaça, caldrà esperar la resposta de l'equip de reserves. S’ha d’emplenar un formulari per cada persona que es vulgui inscriure.

2. MAIL RESPOSTA – En els dies posteriors a la pre-inscripció, cada participant rebrà un correu electrònic informant-lo de l’acceptació o no de la seva sol·licitud i de com realitzar el pagament.

3. INSCRIPCIÓ – Un cop fet el pagament, cada participant rebrà un correu amb la confirmació de la inscripció. En les setmanes següents, es formalitzaran els documents específics de participació en el programa que cada participant rebrà via correu electrònic.

Dades del/de la participant
Autoritzo al meu fill/a a participar en el campus en les següents dates:
Ha participat en algun altre programa de la Fundació Catalunya La Pedrera?
Com ens has conegut?
FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar la inscripció i participació del vostre fill/filla en el programa Campus científic “Sostenibilitat, càmera i...acció!”. Podeu accedir, rectificar i suprimir les vostres dades, així com exercir altres drets, consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

S’informa que el tractament de dades suposa una transferència internacional a països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara de decisions d’adequació preses per la Comissió de la Unió Europea, de manera que no hi ha riscos en el tractament. Pots obtenir mes informació consultant la nostra política de privacitat.
He llegit i accepto les bases i les condicions generals del programa Campus científic “Sostenibilitat, càmera i...acció!”.