En el projecte Tàndem Escola Labouré + Fundació Tot Raval + Escola de Músics i JPC, l'escola s'especialitza en les arts musicals i escèniques. Des d’aquest nou model, es treballen:

• Aspectes específics com la comprensió lectora, l’aplicació a les matemàtiques i habilitats del medi, a través de les arts musicals integrades al pla d’estudis. El projecte ajudarà a millorar l’assimilació i comprensió de les diferents assignatures mitjançant la música.
  • El tronc fonamental d’aquesta Escola Tàndem és la música, que té molt més pes i el seu programa es basa en quatre conceptes que tenen a veure amb la experiència:
    1. Experiència sensorial i vivencial.
    2. Experiència perceptiva i creativa.
    3. Experiència expressiva i/o actuació.
    4. Experiència comunicativa.

La Fundació Tot Raval fa seguiment, aporta coneixements en l’àmbit de l’educació, i treballa per donar a conèixer el projecte arreu del barri.