*camps obligatoris

Selecciona el/s repte/s que vols fer
FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar la teva inscripció als reptes de la Roca Solidari. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat. Per poder gestionar la teva inscripció, i que puguis participar, es necessari que cedim les teves dades a l’associació “La Roca Solidari” per tal de poder-te enviar el dorsal de participació, en cas que no autoritzis aquesta cessió no podrem gestionar la teva inscripció.

S’informa que les dades seran tractades per encarregats de tractament ubicats en països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara d’una decisió d’adequació presa per la Comissió de la UE, de manera que no hi ha riscos en el tractament.

Per poder gestionar la teva inscripció i que puguis participar: